Kalix

Efter middagen åkte jag hem till Kalix, så kom hem redan vid 15-tiden.
Har packat upp allting, handlat och varit förbi till Bjumis under
eftermiddagen. Älsklingen gör just nu French hot dog till sig medan
jag ska dricka cappuccino och äta lussebulla. Mumsigt värre.



Vet inte riktigt vad vi ska göra framtill 21.00, men mest troligt se
ett avsnitt av Mordkommissionen. Vilken tur att jag är ledig imorgon
från skolan, då kan jag se hela Heartbreak Hotel utan att få ångest
över hur tidigt jag måste kliva upp. Haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

mm gott med french hot dog :D

2009-11-15 @ 18:59:36
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0