Idol

När man väl kommer igång med arbetet inom Webbdesign går det fort,
tiden springer iväg. Jag har precis gjort en sida i Frontpage, denna gång
blev det att tillverka en diskografi-sida. Pink-hemsidan är inte klar på
långa vägar, men det är kul att pyssla och knepa och knåpa. Det känns
skönt att ha valt ett praktiskt individuellt val detta år, för de andra två
åren har jag haft teoretiska val.



Klockan närmar sig 20.00, vilket innebär Idol! Därför ska jag nu svara
på kommentarerna som ramlat in innan jag bänkar mig framför tv:n.
Hade även tänkt ta bort sminket, fixa kladdkaka och vaniljvisp.
Hinner jag verkligen till Idol? Det får vi allt se..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

längtar tills vi kör igång med webbdesign!

2009-11-13 @ 20:34:55
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: LisaLind=)

true story! :p NEJ jag missade idol :O jag brukar ju inte det :O:O

2009-11-13 @ 20:54:35
URL: http://lisalinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0