Hemma

Arbetsdagen idag var bättre än igår på alla sätt och vis. Jag och barnen
"klickade" verkligen idag, och det känns så skönt att det gick så pass fort.
Barnen vågar redan be mig om hjälp, prata med mig, skoja med mig och
så vidare. Detta lär bli fyra toppen veckor! Idag har jag även bakat med
två elever, det blev mockarutor - mumsigt värre. Arbetsdagen flöt på
riktigt fort, och roligt hade vi. Imorgon hoppas jag på en lika bra dag.



Efter praktiken hämtade älsklingen mig, då åkte vi till försäkringskassan
och sedan handlade vi innan hemfärd. Middagen är äten, jag var utsvulten
kan man säga. Ska svara på kommentarer och sedan ska jag duscha
innan jag sätter igång med pluggandet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0