Helg

Skoldagen var ganska tråkig, inget speciellt hände. Svenska B-lektionen
var det bara prat på, vi pratade om nationella provet som är på onsdag.
Samhällskunskapen var tråkig för vi gjorde instuderingsfrågor, blä.
Sista lektionen, Arbetsmiljö & Säkerhet var inte heller så intressant
eftersom det bara var små redovisningar om olika saker.

Nu är det i alla fall helg för min del, och det känns skönt! Får en extra
lång helg eftersom jag är ledig på måndag också p.g.a. inga lektioner.  ;)
Ska inte klaga precis, hehe. Väntar nu på kusinvitamin som ska hämta
mig, åker ju till Seskis idag.



Hoppas jag hinner svara på några kommentarer innan han kommer.
Först - marabou vinter. Sedan tar jag tag i kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

åh vad är det i den chokladen?



ah vad bra att det går bra med teorin, haha å ännu bättre att du kan plugga nu innan allting börjar :)

2009-11-12 @ 15:53:27
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D känns så bra!

2009-11-12 @ 16:03:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

åh, vill också ha helg! istället har jag världen längst och tråkigaste skoldag imorgon :(



sv: ah, också till syskonbarn eller? mina föräldrar valde att inte döpa någon av mig och mina syskon då de själva gått ur kyrkan, inte bryr sig ett skvatt osv.

2009-11-12 @ 16:17:31
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0