Haparanda

Vid 12-tiden styrde jag bilen mot Haparanda för en heldag där, roligt.
Var till ÖoB, Rusta, Coop, Djurmagasinet och några andra affärer
innan vi åkte till Montessoriskolan. Älsklingens syster jobbar som
rektor på Montessoriskolan, så vi var förbi och tittade vad hon hade
för sig eftersom det var Öppet hus. Det var även invigning av
samarbetet med Reggio Emilia, så det var intressant att se.
Extra intressant eftersom jag gjort ett arbete kring Montessori i tvåan,
och då ingick en intervju med Monika. Idag har varit min dag när
det gällde körningen, jag har övningskört hela dagen i Haparanda -
och bra har det gått!  :)



Får se ifall det kommer upp bilder på det jag handlat.. Är inte så
intressanta saker, blev mest hygiensaker. Men hittade ett set med
sex skimmrande ögonskuggor, love it. Det kommer användas flitigt
kan jag lova er. Nu ska jag ta tag i kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: miiah

SV: Jaha okej, hihi :) Jag har haft APU på både montessori skola och en reggio emilia förskola :) Min lillasyster heter Emilia med, haha ;D



Är allt bra med dig då? :)

2009-11-13 @ 17:45:57
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0