Fredag

Bloggandet blev lite senare denna morgon, ursäkta för det. Men jag har ingen
brådis idag, för jag ska inte till praktiken. Igårkväll ringde älsklingens mamma
och sa att det fanns två tider för vaccinering, någon hade avbokat. Så idag
ska vi få vaccin mot svininfluensan. Tiderna vi fick är mellan 09.00 - 11.30,
så det känns lite onödigt att fara till praktiken för en timmes lektion
(30 minuter på morgonen och 30 minuter efter lunch). Därför är jag borta
helt och hållet idag från praktiken.



Frukosten är uppäten, kläderna är på mig, och nu sitter jag här med en
pirrig mage. Varför ska jag alltid bli så nervös när det handlar om sprutor
och nålar? Det är bara två månader sedan jag tog vaccin mot livmoderhals-
cancer, och det kändes knappt. Så jag borde inte vara nervös inför detta,
men jag är det.. ;/ Vi får hoppas på att det går fort, och att jag inte får
världens biverkningar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0