Die hard

Team Ola vann Körslaget 2009, helt rätt enligt mig! I början var jag lite
skeptiska mot att det var en manskör, men sedan blev de bättre och bättre
i mina ögon och öron. De förtjänade att vinna, och pengarna går till en
bra grej.  :)



Nu ska jag snoka runt på några bloggar samtidigt som jag tittar på
Die Hard 4.0.  Bruce Willis är med i filmen, och han är alltid bra.
Jag har velat se denna film länge men det har aldrig blivit av. Men nu
ska jag se en stund i alla fall, bara synd att Nyheterna börjar snart.
Nå ja, efter pausen fortsätter filmen igen. Fast jag måste lägga mig snart
för imorgon blir det att baka lussebullar, mumsigt värre.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Härligt att Ola vann!

2009-11-14 @ 22:28:04
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: SOFIA

sv: ah, men framsidan såg likadan ut, det var bara för att jag tänkte att vi hade fått någon annan bok för körning också, för vissa kapitel behövde vi inte läsa, och så hade vi typ 5 olika böcker xD

2009-11-15 @ 00:27:47
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0