Besök

Mamma kom hit vid 10-tiden och hälsade på, roligt. Åkte ut och övningskörde
direkt, blev att köra runt i stan och sedan efter e4an samt mot Nyborg och
Innanbäcken. Så har varit runt lite överallt och kört, det gick lika bra som vanligt.
Var in på Coop och handlade lövbiff, musmigt värre - det blev vår middag.
Vi har även hunnit med att julpynta litegrann, har satt upp stjärnan, ljusslingan
och mini-julgranen.  Tjusigt! :)



Jag sitter ensam hemma nu för mamma har åkt hem till sig, och älsklingen
är i Nyborg och hjälper Matthias med billjudet. Men jag kommer ha fullt
upp under kvällen, så tiden springer antagligen iväg. Här ska det spelas Sims
och tittas på Robinson.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0