Wrestling

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni haft för er denna regniga lördag?
Själv har jag haft fullt upp, och dessutom är det mysigt med regn. ;>

På morgonen vid 11-tiden blev det att duscha, så man är ren och fräsch.
Sedan skrev jag rent alla frågor om August Strindberg, så nu är det snyggt
och prydligt. Lagade mat under eftermiddagen, blev kycklingwok - yummie!
Ska lätt göra det fler gånger, jättelätt och gott. Efter det åkte vi på kalas
till Dennis, han blev ju fjortis idag.  ;) Så har varit där framtill nu typ, roligt.

                  

Sitter just nu här och skriver, hade tänkt svara på kommentarer men
det går jättesegt.. Inget ovanligt precis? ;/ Istället sitter jag och glor på
wrestling, haha. Okej, det ser jäkligt fejkat ut ibland - de börjar aldrig blöda
hur mycket de än slåss.. Men det är ändå lite underhållande, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rosita

Wrestling är rätt kul att titta på ibland :)

2009-05-09 @ 19:25:51
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0