Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott? :)
Själv hade jag kunnat sova bättre tycker jag, hade velat sova längre!

Lässte nyss på blogg.se's startsida att det snart blir avbrott,
de ska fixa i systemet. Så ifall det inte kommer upp något schema nu
under morgonen, då vet ni att det är därför..  :)

Skoldagen lär inte bli jobbig, vilken tur! Jag har tre timmar och trettio minuters
lunch idag, haha. Kan inte vara med på idrotten eftersom det blir KRF, så
jag är ledig då. Härligt! När jag kommer hem, vet ni vad som väntar då?
Lite matteplugg, sorgligt men sant. Jag har repeterat alla kapitel nu, så
idag kanske jag kikar igenom repetitionshäftet. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0