Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt?
Själv ska jag inte klaga, fast det blev lite senare än vad jag planerat..

      

Idag har vi sovmorgon som sagt, 3 timmar och 40 minuter, härligt! :)
Börjar först 11.40 med Svenska B, tror att vi ska gå igenom CV igen,
eller så kanske vi får prova skriva ett? Vi får väl se! Andra, och sista, lektionen
är Naturkunskap A. Där ska två grupper (min grupp och en till) redovisa
våra svar från grupprovet. Vi hann inte göra det förra gången eftersom det var
så många grupper. Jag och Jennipher har om övergödning och det var inte
allt för svårt. Så hoppas det går bra och att alla förstår! :)

Väl här hemma igen blir det att laga mat, potatisburgare. Love it! Sedan
ska jag diska och plugga. Imorgon är det nationellt prov i Engelska B - igen,
hoppas det går bra. Måste läsa igenom lite papper så man är förberedd.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: usch usch, hur orkade ni? :P

han bor här i ludvika, men han jobbar som resande montör åt ABB så han är faktikst i umeå o jobbar just nu :( så vi har inge distansförhållande:P men längtan finns när han åker :)



härligt med en sovmorgon! :D sånt tycker man om:P

2009-05-07 @ 09:49:49
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0