Sangis marknad

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för er denna dag?
Själv har jag haft fullt upp hela dagen, riktigt roligt.

Åkte iväg till Sangis marknaden redan vid 11.30-tiden, så var där ett tag.
Hittade inte så värst mycket, blev inget köp där.. ;b Sedan åkte vi in
till Kalix, var in på Chili och köpte en t-shirt och efter det gick vi och åt
på Trocadero. Yummie! :) Har sedan varit runt och snurrat, fördrev lite tid.
Visade lite olika saker åt mamma och så vidare.

    

Nu ska jag byta kläder och sedan gå ut och sola en stund, kanske får
lite färg på kroppen. Man kan ju alltid hoppas i alla fall! :)
Svarar på kommentater senare, när jag kommer in.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Joo dte hoppas jag med men tror knappt det. Åh, jag tror jag fick IG på mitt matte B :( Men det kommer nog gå bra ska du se :)

2009-05-16 @ 18:18:59
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Rosita

Kul med sol! :)

2009-05-16 @ 19:32:31
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0