Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni i skolan/på jobbet nu?
Själv sitter jag hemma, har ju sovmorgon varje måndag.
Men om två timmar börjar jag skolan..

Igårkväll blev det en tv-kväll, så är det varje söndag. Vi tittade på
Wipeout och Van Veeteren, kanonbra. Van Veeteren - Fallet G
är en av de bättre filmerna, absolut! :)

                  

Denna dag då? Blir en lång skoldag, ända fram till 15.30..
Känns lite segt eftersom vi varit lediga sedan onsdag, men så är det.
Naturkunskapslektionen lär ju bli lugn, vi ska ha prov. Hoppas på
godkänt i alla fall. När jag kommer hem från skolan blir det matlagning
och sedan får vi se vad som händer. Hoppas vi inte får någon läxa,
då ska jag  ut och cykla..  ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: My

Hemma jag :)

Ha en bra dag!

2009-05-04 @ 09:11:49
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0