Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni i skolan/på jobbet nu?
Eller är ni också hemma, som jag?

Jag har ju sovmorgon varje måndag och onsdag, det är härligt!
Idag vaknade jag 08.00, så har nu hunnit fixa mig samt äta frukost
och läsa tidningen. Nu är det bara att vänta tills klockan blir före 10
någongång, så jag kan cykla iväg till skolan.  :)

                                  

Hoppas den här skoldagen går fort, inte de roligaste lektionerna
precis men.. Dessutom ska jag redovisa på Naturkunskapen, läskigt.
Haha, varför skulle jag välja sophantering? Nå ja, bra för betyget är det ju..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0