Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande eller
är ni vakna? Själv vaknade jag vid 09.30, men trodde att det var natt.. ;b
Det var jättemörkt ute så inte underligt att jag trodde det var natt.

Igårkväll blev det inget bloggande under kvällen, förlåt. Hade fullt upp!
Var igårkväll till Stoffe och visade älsklingens nya bil, hihi. Han börjar
bli en riktig bilhandlare.. ;) Senare under kvällen visades Panic Room
på 1:an, så blev att se den. Jag tycker den är ganska bra, har sett den
ett x-antal gånger.

      

Denna dag då? Fullt upp idag också! Ska snart duscha, sedan ska
jag skriva ut lite frågor till August-provet som jag gjort. Under eftermiddagen
eller kvällen blir det kalas, Dennis fyller fjortis. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: julia ♥

sv: Står i inlägget ;P

Men min mormor och morfar kommer ner, så jag ska träffa dem :) ♥

2009-05-09 @ 10:36:02
URL: http://foumose.blogg.se/
Postat av: En modells liv

Hehhe ja dem var ju sköna! ;)

2009-05-09 @ 10:39:33
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: ♥ F O U M O S E ♥

sv: Trevligt trevligt! :) ♥

2009-05-09 @ 10:46:12
URL: http://foumose.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw skitsööt blogg ju :D / www.dollychild.blogg.se

2009-05-09 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0