Jobbigt

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv ska jag
inte klaga, har inte gjort något vettigt alls idag.

På morgonen, 10.20, skulle vi göra en enkät-undersökning på datorn.
Det tog typ 1 minut och sedan skulle man göra rest-uppgifter, men jag
hade inga. Så min lektion var inte långvarig.. Däremot var lunchen lång,
jobbigt! Under Svenskan pratade vi om CV, hur man skriver och sånt.

   

Efter skolan promenerade jag och Marie mot stan. Jag gick till Coop
för att handla mat, tyckte jag köpte mycket saker men det kostade inte
så farligt mycket.. :) Men jobbigt att bära hem var det, usch..
Dessutom regnade det, så jag blev blöt.. ;b

Nu ska jag svara på kommentarer.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Jo, vi har också väldigt mycket nu..

2009-05-06 @ 14:46:48
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: mellen

Hejhej gumman allt bra idag? :D

2009-05-06 @ 15:09:27
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: Anonym

sv: okeejjs :) kram

2009-05-06 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0