Helg

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Nu är det
äntligen helg, och det känns jäkligt skönt! I och för sig har jag fullt upp
hela helgen, men..

Idag var det som sagt nationellt prov i Engelska B, hemskt.
Finns inte så mycket att säga mer än att det gick åt h-vete, tyvärr..
Det var jättesvårt, så den här delen kuggade jag säkert. ;/
Under lunchen åkte jag och älsklingen in till stan för att köpa en present
till Dennis som fyller år imorgon. Sedan blev det att gå runt på EM och kika.
Mattelektionen gick ganska bra, jag var faktiskt motiverad till att räkna.
Så blev att göra typ två sidor, hurra! ;)

              

Nu sitter jag här hemma och dunkar musik, ska snart diska.
Älsklingen skulle diska idag, men han har visst glömt bort det.. ;b
Nu är han med Matthias i Bjumis, så jag ska passa på att diska och
sedan kanske jag läser i "Män som hatar kvinnor".

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej!

Själv ska jag bege mig ut på promenad nu!

2009-05-08 @ 13:45:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: mellen

Tråkigt att det inte gick bra på provet =/ Hoppas du får en bra helg iaf

2009-05-08 @ 19:01:57
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0