Äntligen

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag?
Själv ska jag inte klaga alls, det har varit en riktigt bra dag.

Började 10.10 med Ped/Soc, min inriktning. Vi pratade om en bok
som vi har läst, reflekterade över den och sådär. Efter lunch hade vi
Nk-provet, grupprov inom miljö-avsnittet. Äntligen säger jag bara!
Nu är alla Nk-prov gjorda, har för mig att vi bara skulle ha tre prov.
Det gick i alla fall väldigt bra (tror jag i alla fall..), vi var två och två
och alla grupper hade olika saker att skriva och berätta om.
Jag och Jennipher fick övergödning, inte allt för svårt. Så på torsdag
ska vi och en till grupp redovisa våra svar muntligt och sådär för
alla grupper hann inte göra det idag. Sista lektionen var Engelska B,
tränade på luck-texter inför fredagens nationella.

                                      

När jag kom hem blev det matlagning, pasta och pastasås.
Älsklingen är i Bjumis och fixar med bilen, så han får äta när han
kommer hem. Jag har även hunnit överföra alla bilder från kameran
till datorn nyss, det var några bilder.. ;b  Ska alldeles strax överföra
bilderna till externa hårddisken, så de inte tar plats på datorn.
Men nu ska jag svara på kommentarer! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Ja åh, det låter riktigt jobbigt. Hur varmt är det där på somrarna?

2009-05-04 @ 17:16:02
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: nadja

ja.. haha..:) men till jullovet, när jag flyttar hem, kommer de vara enkelt typ :D!



hm.. vet ej exakt faktiskt.. plugg och prata med lite kompisar,och min kille.. sj ?:)

2009-05-04 @ 17:30:01
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: okeejjs, va skönt att man tänker så, jag har ju då franskaprov på fredag, och jag säger bara en sak ; de kmr gå åt helvete.

asså , seriöst.åååhh, det gäller bara att plugga,pluggappluuugga !



Jag har träning till åtta, då ska jag fixa vinnaren av veckans blogg, ta hand om bloggen, plugga, åter plugg och äta :) haha, du själv? kram

2009-05-04 @ 17:37:59
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/
Postat av: nadja

japp de ska jag.. !:D ska bara bo i tanzania i ett år.. eller bara och bara.. men de en upplevelse;)



okej ,..mysigt eller vad jag ska skriva:D

2009-05-04 @ 17:42:32
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Okej, är det kul på BF då?



Alltså, man ska prata om vad man tycker om övervakningskameror, om de ska finnas och om man tycker de är bra, var man ska få bli övervakad och var det inte är okej osv. Lätt är det inte... men förra året, ja, då var det lätt =)

2009-05-04 @ 18:56:04
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0