Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen, men jag måste ju
till skolan.

Igår hade vi som sagt föreläsning på kvällen, i tre timmar! ;/
Efter skolan hann jag bara hem och äta snabbt, och sedan hann
jag se på tv en stund innan jag gick till folkets hus. Vi gick på
föreläsningen genom kursen Pedagogiskt Ledarskap, vilket betyder
att vi får kompensation - härligt! ;) Jag vet inte vad jag ska säga om
föreläsningen, tyckte den var lite tråkig.. Svåra ord, och väldigt väldigt
mycket prat!

                                   

Idag hoppas jag att det blir en lugn dag, inte allt för jobbiga lektioner.
Får hoppas på att vi inte får läxor/prov, skulle vara skönt med en lugn
och ledig kväll.. Det skulle behövas om inte annat! :)

Fortsätt rösta på veckans blogg.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0