Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det tredje dagen vi ska fixa
med lägenheten, roligt. Uppe med tuppen som vanligt, jag börjar bli van.

Dagens planer blir IKEA-besök, Rusta-besök och Soumi Soffa-besök.
Vi ska handla en jäkla massa, så idag kommer släpet med bakom bilen.
Det blir olika saker som har mycket förvaring - det behövs när man vill
ha ordning och reda, samt när man har litet utrymme..  :)

                                     

Ska gå ner och dricka te nu samt äta något, sedan ska jag visa
allt vi ska köpa idag. Det kommer svida i plånboken, men oj vad fint
det kommer bli! ;) *Får vi hoppas*

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mathilda

ha en bra dag!:D

2009-03-01 @ 11:41:20
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0