Snöoväder

Inlägget skulle ha publicerats under dagen!



Hej på er allesammans! :)
Har ni fint väder? Här är det värsta snöovädret,
inte alls roligt.. Igår var de flesta vägarna helt bara, och nu är det flera
centimeter snö.. ;/

Eftersom det är söndag gapar kylskåpet ganska tomt.. Så om en stund
ska jag och älsklingen till Coop för att handla. Har fått ihop en massa
saker på listan som måste köpas. Man måste ju ha mat så man överlever.
När vi kommer hem från vår lilla shoppingtur blir det att laga middag.
Vi får se vad vi hittar på, men något smarrigt blir det i alla fall! ;)

Resten av dagen blir lugn, kanske tar fram en bok och läser litegrann.
Jag har pluggat till matteprovet under morgonen/dagen, så det är klart
för idag. Måste duscha ikväll, så man är ren inför skoldagen imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok..va bra..=)

ha en skön söndag..

Kram

2009-03-29 @ 16:50:40
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: mathilda

vi har massa sol här i skåne, sjuukt skönt!:D

2009-03-29 @ 17:27:53
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0