Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp änu från sängen?
Jag har sovmorgon som varje onsdag, men klev upp ändå vid 08-tiden.

   

Som ni säkert vet så älskar jag onsdagarna i skolan, haha.  :)
Vi har sovmorgon, plus att vi slutar tidigt. Dessutom har vi två roliga
lektioner, så inget gnällande! ;b  Resten av dagen får vi se vad som
händer. En sak vet jag i alla fall - äta våfflor med sylt och grädde.
Yummie! Evigheter sedan jag ätit våfflor, eller ja - månader sedan..
Annars blir det en lugn dag, kanske läsa lite i svenska eller engelska-
boken. 20.00 blir det Rent Hus, kanon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv: Njaa, jag vet inte om jag tycker att Hugo ska vinna, tycker nog den andra. Han känns lite mer mogen :D

2009-03-25 @ 09:07:16
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Måste försöka hinna få i mig lite våfflor idag:)

2009-03-25 @ 10:31:51
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0