Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
De flesta är antagligen i skolan, och jag ska strax dit.

Idag börjar jag 10.20, härligt med sovmorgon! :) Jag älskar onsdagar,
fast det borde ni veta vid det här laget. Har ju bara skola tre timmar,
och det är det som gör det så härligt! Dagen går så fort och man hinner
ha så mycket fritid både före och efter.

      

Vi får se vad som händer idag efter skolan, hoppas det blir lugnt.
Måste förbi till Bjumis och hämta skoterskorna, de är där. Imorgon
har vi nämligen friluftsdag hela skolan, så det är bäst att ha skoterskor
eftersom vi ska vara ute hela dagen. ;>

Rösta på veckans blogg-finalister här.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: annabanan

Men herregud! Det är ju en kalixbo! Jag ramlade bara in via Asianhit, och röstade bara då, men nu ser jag ju.



Idag händer inte mkt för mig. Sitter och jobbar lite. Vad lyxigt det låter med bara tre timmars skola.

2009-03-18 @ 09:27:02
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: emma - en blogg om kläder & sånt

Vad skönt :) så hade vi det också, men det blev så jobbigt tycker jag att alltid vara i ett och samma rum, plus att det var alldeles för lite utrymme för typ garderober och sånt, och sedan var det svårt att få in en dubbelsäng och ändå kunna ha soffa och allt! :D haha

2009-03-18 @ 09:27:17
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0