Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp från sängarna ännu?
Jag själv har sovmorgon varje onsdag, så jag klev upp först 08.00.. ;>

Det har inte blivit speciellt mycket gjort nu under morgonen..
Ätit frukost, läst tidningen och gjort mig i ordning inför skolan.
Jag har precis svarat på kommentarer och nu skriver jag detta inlägg.
Funderar på att snart diska all disk som finns, så slipper jag det efter skolan.

Onsdagar är korta skoldagar som tur är, mellan 10.20 - 13.10.
Efter det ska vi kanske till Bjumis och hämta älsklingens dator, vi får väl se.
Till middag blir det potatis, fiskpinnar och sås - yummie! Måste även plugga
idag - som en tok.. Engelska B och Naturkunskap är på plugg-schemat.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ett mongo som bloggar.

Idag ska jag bara va i skolan, ha ett omprov och sen ska jag bara vara hemma. dudå?

2009-03-11 @ 09:31:01
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0