Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Okej, nu är det inte morgon längre..
Men för mig är det faktiskt det, jag har sovmorgon! ;)

Igårkväll tittade vi på Beck - I guds namn, en av de bättre filmerna
tycker jag. Den var såklart lika bra som alltid! Sedan blev det att
nanna kudde, ville ju vara utvilad till idag. När jag äntligen får sova
länge under en skoldag! ;)

    

Vaknade 10.00, hur pigg som helst. Underbart! Såhär borde det
vara varje dag, fast jag börjar hellre tidigt och slutar tidigt än
börjar sent och slutar sent.. Har i alla fall sovmorgon framtill
12.50, lyxigt va? Det blir två lektioner sedan ska jag hem igen.
Vad har ni för er idag?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ÅSA

okej =)



Vad ska du göra idag då?

Är beck bra?

2009-03-23 @ 11:44:03
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0