Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Själv är jag snart påväg till skolan, snart i alla fall.. ;b

Idag är det fredag, vilket betyder att det snart är helg - några timmar kvar..
Under de timmarna ska jag göra mycket, prata om Ryssland tillexempel.
Jag ska även ha Engelska B-prov, är lite nervös faktiskt.. ;/

    

Annars för dagen då? Ska ta det lugnt, kanske läsa igenom NK:n
en gång. Se Let's dance, bada badkar, äta middag - ja allt vanligt
man gör en fredagskväll.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sofijah

fredag den 13e tillochmed , bara jag som e skrockfull ?:D

2009-03-13 @ 11:52:56
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej tittar in och säger hej!

allt bra? planer för dagen då?

2009-03-13 @ 12:39:22
URL: http://mystjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0