Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Är någon vaken ännu? Jag tror faktiskt det!
Själv vaknade jag 07.30, eftersom jag är hemma idag från sommarjobbet.

När jag vaknade klev jag upp och ringde personalen för att säga att jag är sjuk
och stannar hemma idag. Känns lite tråkigt att gå miste om pengar, men blir
man sjuk så blir man.. ;/ Har ätit frukost samt läst tidningen för en stund sedan,
och nu sitter jag här.

                          

Funderar på vad jag ska göra härnäst.. Självklart ska jag först svara på
kommentarer, sedan blir det nog att duscha tror jag. Efter det får vi se
vad jag hittar på framtills Våra bästa år börjar.  ;b Hoppas det finns något
på tv att se, annars kommer jag dö av tråkighet!

Vet ni föresten vem som kommer idag? ;) Älsklingen! Oj vad jag saknar honom!
Det ska bli riktigt roligt och härligt att han kommer hit och är här hela helgen.
Jag saknar honom som en tok! Idag får han komma hit och ta hand om mig, tihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LINDA | RALLY - All The Action I Need!

*sv:* ingen aning, har inget bestämt :) du själv?

2009-06-18 @ 08:31:22
URL: http://konfrontationen.wordpress.com/
Postat av: josefine

sv: jag ska jobba på ett boende för funktionshindrade. :) går på omvårdnad så vi får sommarjobb inom vården genom skolan. :)

2009-06-18 @ 09:01:25
URL: http://josefyines.blogg.se/
Postat av: Nina

hoppas du blir bättre snart :)

2009-06-18 @ 09:16:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0