Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) De flesta av er ligger väl och sover ännu?
Jag klev upp 06.00 och det var jobbigt idag, jag är mer förkyld och har mer ont
i halsen nu.. ;/

Igårkväll blev det att se Mean Girls som jag skrev igår, sedan pratade jag
med älsklingen i telefonen ett tag. Försökte sova vid 22-tiden, men då var
det en mygga som srrade vid örat, ååh! Till slut lyckades jag somna..

                             

Idag blir det jobb mellan 8-16, just nu känns det väldigt tungt eftersom
jag inte är 100 % frisk, men jag ska försöka. Inget fint väder är det heller, usch.
Nej, nu ska jag fortsätta äta frukost och dricka den varma vinbärssaften.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: M

åh dom dära riskakorna är så goda! :P

2009-06-16 @ 11:31:05
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: Sofia

gott med riskakor ! :)

2009-06-16 @ 19:22:40
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0