Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu ligger ni säkert och sover
för fullt? Det är inte ofta jag är vaken vid 06-tiden en lördagsmorgon, haha!

Igårkväll blev en lugn kväll framför tv:n och datorn, lyssnade på musik
och läste massvis med bloggar. Hittade lite nya och intressanta också!
Pratade med älsklingen vid 22-tiden, och sedan somnade jag som
en stock vid 23.30-tiden..

 

Nu undrar ni säkert varför jag är vaken vid denna tid?
Det är kalixdagarna denna helg (började igår, slutar imorgon) och
idag ska jag samt två vänner stå och sälja fika. Det är vårat projektarbete,
och pengarna går till Rädda Barnen via Röda Korset. Vi samarbetar med
Röda Korset och det är hur kul som helst! Självklart får vi tillbaka pengar
som vi lagt ut på ingredienser, så jag får tillbaka ungefär 400 kronor
eftersom det kostat så pass mycket att göra alla morotskakor.  :)
Kom och köp fika av oss, pengarna går ju till välgörenhet!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo det är ju helg OB o sånt :)



aha okej! va kul :)

2009-06-27 @ 06:50:06
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0