Packat och klart

Godkväll på er allesammans! :) Hur har eran fredag varit?
Själv kan jag inte klaga, full rulle hela tiden - nästan.

Efter jobbet gick jag ut och solade i två timmar, härligt! Solen värme
som fasiken idag, blev ganska brun ändå - jag är nöjd! ;) Satt ute i
två timmar och läste i den tredje boken av Stieg Larsson, sedan kände
jag att huvudvärk var på väg, då gick jag in. Här inne blev det att ta en
dusch och sedan åt vi middag. Vid 18-tiden började vi skära till alla bakverk,
så de blev 5 x 6 cm stora och sedan paketerade vi dem på tallrikar och in
i frysen. Allt det tog nästan två timmar, men nu är allt packat och klart! :)
Imorgon blir det att vakna tidigt så vi hinner fram i god tid..

   

Kan ni gissa vad jag gör nu? Jag sitter och lyssnar på Flo-rida,
har precis sett litegrann av Sverige - England i fotboll. England vann
på straffar med 5-4. Synd att Sverige missade sista straffen ;<
Nu ska jag svara på kommentarer och sedan söka upp någon
lista så kan jag fördriva lite tid med den.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: frida

Såg också matchen! usch va sur jag blev :(

2009-06-26 @ 21:34:40
URL: http://ffriidzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0