Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Är det många av er som har semester?
Själv tycker jag det är väldigt många som börjar den idag, lyllos er!

Igårkväll tjorvade bloggen jättemycket, därför gick det inte att publicera
inlägget som jag nyss publicerade.. Ibland gick det inte ens att logga in!
Tummen ner! Pratade med älsklingen i telefonen ett tag och sedan
slocknade jag, så trött var jag.

  

Snart börjar jag jobba, börjar tidigt denna vecka eftersom jag är på ett
annat ställe nu. Denna vecka får jag agera städerska, haha. Nå ja,
jag klagar inte eftersom det bara är några timmar varje dag.  :)
Nu ska jag svara på alla kommentarer, får skriva mer när jag slutar
vid 11-tiden. Då kommer det även in bilder från helgen!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0