Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover nu eller är ni vakna?
Vissa av er har ju redan sommarlov, men vänta bara! Snart har jag det också! ;)

Igårkväll blev det som jag sa tidigare, en lugn kväll. Jag och älsklingen satt
mest framför tv:n, glodde på Gordon Ramsey's F-word och sedan tittade vi
på en film som hette Twisted. Den var riktigt bra! :) Så blev lite sent i säng,
eller ja - fick lite sömn.. Sex ½ timmes sömn, annars brukar jag sova åtta-
nio timmar eftersom jag vanligtvis har sovmorgon på måndagar.

   

Idag är det dock ingen sovmorgon, men det gör ingenting idag. Klassen
ska nämligen till Luleå för att besöka Kulturens Hus samt shoppa! ;)
Så hoppas på en riktigt trevlig dag med alla tjejer! Får se ifall jag kommer
hem med någonting, kanske ett linne? Haha :) Vi får allt se, men jag tror
det blir att åka hem med 15:10:an. Men som sagt, jag vet inte.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LisaLind=)

haha hoppas du har en bra dag här i luleå :D

2009-06-08 @ 07:01:17
URL: http://lisalinds.blogg.se/
Postat av: m

jag gillar din blogg stenhårt :)

2009-06-08 @ 20:07:16
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0