Målare

Hej på er allesammans! :) Vad har ni haft för er denna dag?
Själv har jag haft fullt upp hela dagen, jobbigt..

Denna dag har bjudit på kanonväder, fast under dagen blev det
mulet emellanåt.. Jag har agerat målare idag igen - hela dagen!
Har inte blivit ett dugg brun eftersom solen inte lyste där jag målade,
det var dåligt.. Men sista halvtimmen kom solen dit vart jag målade,
så det var varm och skönt! :) Ont i ryggen och benen har jag nu, usch.. ;/

                        

Nu ska jag svara på kommentarer och sedan hoppa in i duschen.
Har målarfärg lite överallt på mig även fast jag har fått bort det mesta
med lacknafta.. Idag slipper jag baka, igårkväll bakade vi klart allting!
Under kvällssidan ska jag packa ihop lite saker som jag ska ha
med under helgen. 20.00 blir det Unga Mödrar, det är min kväll!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: sara

Nu har jag veckansblogg tävling på min blogg.

Vill du bli veckans blogg?

Kram Sara

2009-06-25 @ 19:10:59
URL: http://saraadara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0