Home sweet home

Hej på er allesammans! :) Har ni kommit hem från sommarjobbet/
vanliga jobbet ännu? Själv kom jag hem för ett tag sedan.

Morgonen började med lite småplock på övervåningen, rensade
bland böcker och sånt där. Var där ända fram till lunch.. Efter lunchen
gick jag ut, vattnade blommorna och lite sånt där. Städade även litegrann
där ute, tur att jag gillar att städa! ;p Vid 15-tiden gick jag sedan gå hem,
så det var en lugn dag men ändå har jag haft fullt upp hela dagen!

  

När jag kom hem fick jag en trevlig överraskning, som jag väntat!
Tihi, nu är helgen räddad kan jag säga! ;) Sitter just nu och ser på
tv - Tyra Banks show, väntar att mamma kommer hem så vi kan äta middag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0