Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ursäkta för den dåliga uppdateringen
denna helg, men det är sommarlov och då blir det inte att sitta framför
datorn hela tiden.. ;p

        

Igår var det en riktigt rolig dag och kväll! Åkte iväg tidigt och kom hem sent..
Så när vi kom hem var jag helt slut, så somnade direkt i sängen.
Nu har jag vaknat upp efter några timmars sömn men känner mig fortfarande
trött.. ;/ Nå ja, ska försöka hålla mig vaken framtill 22-tiden i alla fall, haha.
Idag kommer det inlägg om Ökx-marknad och bilder, så kika in med
jämna mellanrum. Ska försöka uppdatera bättre idag!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sara

Söt bild :)

2009-07-19 @ 11:17:34
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0