Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Själv har jag vaknat 09.30, så har sovit som en stock inatt!

Igårkväll blev det att äta mumsigt igen, det blev grillat till middag
och till efterrätt blev det rabarberpaj, jordgubbar och grädde.
Gott? Ja, mycket! Kvällen spenderades framför tv:n med Allsång
på Skansen
och Ghost Whisperer.

     

Idag är det onsdag, dagen då jag och mamma ska åka hem.
Har nyss ätit ett äpple och nu ser jag Våra bästa år. Har ni hört
att det varit jordskalv i Kalix och Luleå? Spännande men läskigt!
Älsklingen hade känt det rejält.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: My

Svar; Låter bra att det är kanon :)

Jotack, fint med mig!

2009-07-22 @ 11:23:53
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

åh va gott me rabarberpaj :D

2009-07-22 @ 11:25:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0