Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vem som sa att hon skulle
sova lääänge idag? JAG! Men inte fasiken blev det länge, jag vaknade
redan före 08.00.. ;/ Fast igårkväll somnade jag vid 21-tiden.  ;)
Glöm ej frågestunden!

Förlåt för världens sämsta uppdatering igår, vi hade fullt upp!
Först var det jobb i fyra timmar, sedan fixade vi i ordning katten och
åkte hit till Kalix. Väl här blev det att städa, få katten att känna sig hemma,
handla mat, laga mat osv.. Det var fullt upp hela dagen! Fyndade föresten
jordgubbar igår, 20 kr/förpackning - i Haparanda kostade det 40 kr/förpackning!
Middagen blev en liten festmiddag: Pommes frites, fläskfilé, bearnaisesås
och sallad - yummie! :) Till efterrätt vart det jordgubbar, ännu mera yummie! :)
Kvällen spenderades här hemma framför tv:n, tittade på Wallander - Hämnden,
fick ju en ny från cdon under veckan eftersom den andra inte fungerade..

    

Idag får vi se vad som händer.. Det regnar ute, men det är mysigt!
Jag och Kosmos är vakna nu, jag äter frukost och den ligger brevid mig.
Älsklingen ligger fortfarande och sover.. ;b Så jag funderar på att svara på
kommentarerna, och sedan kanske spela sims? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Mums vad god den ser ut att vara :) Ja det kan vara skönt att somna tidigt för då kan vakna tidigt dagen efter..Ha en skön lördag.kram

2009-07-04 @ 09:10:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: julia

sv.okej,vad mysigt! :) vi fick också regn så var med vännerna ett tag sen blev det familje mys :)

vad ska du hitta på idag då?:) förresten vem tycker du bär klännigen bäst? :)

puss !

2009-07-04 @ 09:26:13
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in och önskar dig en trevlig dag =)

2009-07-04 @ 09:27:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0