Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Vad gjorde ni igårkväll när det var
fredag? De flesta var väl på utgång eller något? Vissa är hårda på
den fronten trots den unga åldern.. ;p

Jag och älsklingen var till Hamptjärn och tittade när Fredrik Tiger
och de andra rallyförarna tränade till dagens Rally-SM. Det var skojigt!
Asmycket folk också! :) Emil Öhman (som är mästare i skotercross)
var med i år och körde rallycross, haha. Han passar bättre på en skoter
än i en rallybil! :) Jag tror Tiger tar segern i år igen, hoppas på det i alla fall.
Han har då goda chanser för igår låg han etta-tvåa hela tiden.  ;)

   

Undrar ni varför jag har vaknat såhär tidigt? Vi ska nämligen på roadtrip,
haha. Okej, inte riktigt men nästan! Ska till Överkalix och titta runt lite
där, blir även att fika efter vägen och försöka hitta en rastplats som vi gillar,
hittade inte den förra året - för den var på en annan väg.. Haha! ;p
Nu ska jag svara på kommentarer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0