Haparanda

Kom hem sent inatt från Lulekalaset, och vaknade tidigt - ingen bra
kombination precis.. Men vi är vakna fortfarande med hjälp av energidryck,
men jag tror att det kommer bli en tidig kväll för oss..

                          

Masade upp oss vid 09.30-tiden, jobbigt! Åkte in till Haparanda för att
gå runt på Ö&B, Coop och några fler affärer. Blev även ett stopp på Max
för mamma och älsklingens del eftersom de inte ätit frukost. När vi kom hem
från stadsturen blev det att sola ett tag eftersom solen skiner för fullt.
Dock avbröt jag solandet eftersom myrorna invaderade altanen, usch!
Ska strax äta middag och sedan blir det att ta en kalldusch, härligt.
Kanske ger oss ut på fiskejakt ikväll, får väl se om fiskarna nappar
något i denna värme.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: jenny

jaha okej det gör jag också :)

2009-07-31 @ 15:48:32
URL: http://designglanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0