Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vad det är för dag idag?
Freedag! Äntligen säger jag! Idag är sista dagen denna vecka
som älsklingen jobbar, så imorgon och på söndag får vi spendera
hela dagarna tillsammans.

            

Dagens planer kanske jag inte ens ska berätta om, eller?
Jag känner mig som någon gammal tant då, haha.
Vet ni vad jag ska göra? Steka köttbullar! Haha! :)
Ikväll ska jag göra köttbullsbaguetter/rullar till imorgon, och då
ska jag steka köttbullarna under dagen. Snacka om housewife! ;b
Men jag lovar er - det kommer bli mumsigt imorgon på campingplatsen,
även fast jag inte gillar köttbullar. Men köttbullsbaguetter gillar jag!
Mycket köttbull-snack nu.. Utöver det ska jag se Våra bästa år samt
spela Sims 3. Låter väl som en bra dag? Hade vi haft balkong hade jag
mer än gärna solat!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Tack för din fråga, säger till när svaren är uppe :)

2009-07-17 @ 09:53:22
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0