Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller är ni
i nattmössan? Det känns som att jag inte har sovit alls inatt, jobbigt..

Apropå jobbigt - det är bara förordet till vad denna dag kommer bli..
Jag hatar verkligen Torsdagar, och då menar jag h a t a r.
Idag fyller världens sötnos 18-år, härligt! :) <3

       

Denna dag började ju bra också.. *åååh!*  Jag kom alldeles nyss på
att jag har sovmorgon till 09.00, satans f*n... Nå ja, ingen idé att lägga
sig och sova nå mer, hade ändå fått kliva upp vid den här tiden så.. ;b
Så kan det gå, haha!

Ni glömmer väl inte frågestunden?
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Aha okej, va spännande!

2009-01-29 @ 07:38:30
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0