Toast

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för er denna eftermiddag?
Sitter ni och pluggar?

Jag pluggade faktiskt några tal, men sedan åkte jag och älsklingen
in till Kalix. Dels för att älsklingen skulle köpa nässpray, och dels
för att köpa lite gott att äta.. ;b

         

När vi kom tillbaka hit till Bjumis var det middagsdags.
Makaroner och nå konstiga korvar, ovanligt? Inte min maträtt alls!
Så just nu håller jag på och gör toast, det är godare. Men tror
ni det finns tomater här? Så f*n heller! Min toast har bara ost då..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0