Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller ligger ni
och sover? Jag har varit vaken i en timme, men jag är grymt avis på Marie
som har sovmorgon till 12.30.. ;o

Vaknade 06.15 och klev upp för att fixa till mig. Idag blev det inte jeans
utan träningsbyxor, eftersom vi ska ha dans på idrotten - bugg dessutom! ;/
Hoppas dagen kommer gå någorlunda fort, vi får vara lediga sista lektionen
men då fick vi såklart läxa att göra..

Nu ska jag göra ett schema så ni får se hur min dag kommer att se ut.
Vet ni föresten att jag ska klippa mig idag? :) Hoppas jag blir nöjd!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0