Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Själv har jag varit vaken en timme redan, wow.

Fast jag har inte hunnit göra speciellt mycket under denna timme..
Läst tidningen och druckit te, borstat tänderna och håret, klätt på mig.
Jag är riktigt seg på morgonen, därför måste jag kliva upp tidigt medan
älsklingen bara kliver upp typ 15 minuter innan man ska åka.. ;b

            

Just nu sitter jag och skriver här i all hast, älsklingen ligger i sängen
och halvsover. Idag blir det säkerligen en hyffsat bra skoldag, jag
gillar Tisdagar och vårat schema - även fast vi går 08.00 - 15.00.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0