Svenska

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagseftermiddag?
Min mage är fortfarande väldigt.. Bubblig.   O.o  Den låter och snurrar runt,
ungefär så kan man beskriva det. Även ett sug i magen, men det är mest
troligt för att jag inte ätit så mycket sedan igåreftermiddag..
 
Jag har suttit och läst igenom Naturkunskapen, men ingenting fastnar typ.
Gissa om jag blir grinig av det? ;o  Litegrann har jag fått in i skallen,
men långt ifrån allt.. Jag blandar ihop en massa för- och nackdelar med
alla saker, skit. Varför satt hon prov på en måndag? Blä.

         

Nu ska jag skriva lite frågor till Svenska-provet istället, orkar inte
lägga all vaken tid på Naturkunskapen. Vill ni veta en till sak?
Jag har feber, tyck synd om mig. Haha ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: r

okej, jag hade feber typ måndag-tisdag sen har jag ännu bara hosta och typ förkylning kvaar. :S

2009-01-10 @ 14:46:23
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0