Spårlöst försvunnen

Hej på er allesammans! :) Nu har jag duschat, och fixat mig
i ordning - nu är jag redo att möta vardagen..

Efter att jag duschat skulle jag plocka fram mina mattegrejer -
matteboken, räknehäftet och miniräknaren. Hittade alltihopa,
förutom miniräknaren.. Den är spårlöst försvunnen! ;o

    

Det är som att jag har ett minne av att den finns här i nya
lägenheten, men jag vet inte var.. Har sökt överallt, och
inte hittat den! Mamma åkte till gamla lägenheten och skulle
söka där efter den, hoppas den ligger där någonstans.
Jag ska snart ut i förrådet och titta i lådorna ifall den har
hamnat där, i fel låda och så.. Annars får vi hoppas att
den finns i Kalix, i lägenheten där eller i mitt skåp på skolan.
Om den inte finns där, då får jag helt enkelt köpa en ny.. ;/

Nu ska jag gå ut i förrådet och leka dektektiv.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sara

För jag gick i sär i Haparanda då

2009-01-02 @ 13:33:42
URL: http://butterflysara.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kommer inte riktigt i håg :/ För de är flera årsen jag började där, men jag tror jag kände för att byta skola dit i stället.

2009-01-02 @ 20:07:03
URL: http://butterflysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0