So what

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna Söndagskväll?
Har ni lika tråkigt som jag? ;b Seriöst, jag och älsklingen har varit
vaken typ 8½ timme, och tiden går riktigt sakta.. ;/

Har varit förbi till mommo och fikat lite, mumsigt. Sedan har vi
duschat, eller jag har duschat. Älsklingen är just nu i duschen,
i alla fall inne på toaletten..

                  

Så här sitter jag, sitter och lyssnar på Pink - So What.
Finns det en bättre låt? Riktig attityd-låt kan man säga, haha.
Jag tycker Pink skulle kunna komma till norrbotten,
hur bra skulle inte det vara? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

en hyresrätt och vi har bott här i 3 veckor.

2009-01-04 @ 21:13:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0