Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu, och är pigg
inför skolan? Själv är jag inte ett dugg pigg, men jag måste ju
till skolan så..

(Just nu går det inte att ladda upp bild på mitt schema)

Börjar 08.00 med Stresshantering, roligt! :) Tror att vi skulle få vår inlämnings-
uppgift idag, det blir som vårt examensarbete alltså.. Sedan har vi Ped/Led
10.20, och då ska syon hälsa på i klassen. Vi ska välja valbara kurser
till trean, och jag har panik! Om jag väljer Människor i behov av stöd, då
har jag typ 650 poäng - och man behöver bara 350 poäng.. Känns tråkigt
att sitta och ha lektioner även fast man inte behöver.. Så jag ska höra
med syon om det är en viktig kurs om man vill bli socionom eller liknande..
Vi har redan kunskaper om barn med särskilt stöd osv, men det där
är väl en fördjupning.. Efter lunch har vi i alla fall Svenskaprov (upplysningen),
wish me luck! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Stephanie

=)

2009-01-21 @ 08:36:07
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0