Sangis

Hej på er allesammans! :) Det blev inte allt för mycket pluggande
för min del under förmiddagen..

Jag hann plugga litegrann, och älsklingen hann förhöra mig -
sedan blev det att åka till Sangis och hälsa på. Alltid lika roligt,
så jag kunde ju inte tacka nej! :)

     
                                                          (Dennis, Turkiet 08)

William sprang runt med Cilla (jämthunden) i koppel inomhus,
haha det såg jätteroligt ut. Sedan fixade vi i ordning i Dennis rum,
de köpte min gamla säng som vi hade i lägenheten. Nu har vi
mammas säng eftersom den är större, och då fick Dennis vår gamla.  :)
William var helt galen, han skulle bara busa i sängen, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0