Sammanfattning av 2008

Godkväll på er allesammans! :) Här kommer det en liten sammanfattning
av vad som hände under 2008. Har sett detta hos flera bloggare,
och även jag ska göra detta..

Januari:
* Fick veta att jag klarade Matematik A-kursen, fick VG.
* Började Matematik B-kursen.
* Var mycket i Bjumis hos älsklingens föräldrar.

Februari:
* Lucas sov hos oss för första gången.
* Jag älskade Psykologi-kurserna!
* Jag fotograferade en hel del.

    

Mars:

* Jenna & Stoffe hade inflyttningsfest - minnen! :)
* Jag lekte mycket i photoshop, älskade att göra bakgrunder.

     

April:
* Skotercross i Karlsborg.
* Mycket skriverier om sågen på Seskis.
* Gick på handledar-utbildningen tillsammans med mamma och kusinerna.

    

Maj:
* Demonstration angående sågen på Seskis.
* Studieresa med vår klass samt de andra BF:arna till Skellefteå.
* Gjorde synundersökning - fick veta att jag fått mycket bättre syn.

    

Juni:
* Jag slutade första året på gymnasiet, och älsklingen tog studenten.
* Rallycross SM i Kalix.
* Sommarjobbade på Seskis förskola.

    

Juli:
* Sommarjobb på Seskis förskola.
* Jag och älsklingen firade ett år som förlovade.
* Bloggade i princip ingenting..

   

Augusti:
* Luleåkalaset - Träffade min första idol - Nordman.
* Ett år sedan moffa dog.
* Jag började BF2, och blev tajtare med vissa klasskompisar.

      

September:
* Jag fyllde 17 år och firade med älsklingen och hans vänner.
* Jag vann en tävling på Gallerian, vann en ring värd 500 kronor.
* Var oerhört stressad på grund av skolan..

    

Oktober:
* Jag och älsklingen firade två år tillsammans.
* Älsklingen klarade körkortet! :)
* Blev nominerad till en av de bästa bloggarna.

     

November:
* Hade min första EFIT-dag.
* Bloggen fyllde två år.
* Började umgås mer med Dennis.

     

December:
* Älsklingen fyllde 19 år.
* Hade en trevlig julafton och nyårsafton.
* Älsklingen blev bedragen av Kameraexperten liksom många andra..

        


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja just det ja de spelade i Tre kronor tillsammans...sanna och sanna..

Sanna Bråding är vacker och cool!

2009-01-04 @ 00:22:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: E

Kul krönika.

2009-01-04 @ 00:52:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: yollande

sv: Det e för att jag kan inte såå bra svenska :D

gjorde du nåt kul på nyår, då? HuGs :D

2009-01-04 @ 01:03:00
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0